Dostum şirket ismi verilmez. Verilmeye başlanırsa burası şirket reklamlarından geçilmezSen tüm şirketleri gez 1 gününü buna ayır sonuçta orada 3-4 ay kalacaksın 1 gününü feda et. Benim aklıma gelen en ayırt edici soru, mesela şirket sana bir iş önerdi sen şirkete "Daha önce buraya giden öğrencilerin iletişim bilgilerini verir misiniz? Onlarla da konuiayım" diye sor. Eğer her iş için mırın kırın ediyosa hiç bulaşma. Dandik şirketler öğrencilerinin iletişim bilgilerin vermez sana çünkü iyi bir iş değilse bunu öğrenmeni istemezler. Ayrıca genellersek (arada istisnalar saymıyorum) büyük şirketler yani 1 wat sezonunda çok öğrenci gönderen şirketleri seçmek daha mantıklı gibi geliyor bana.





Sen tüm şirketleri gez 1 gününü buna ayır sonuçta orada 3-4 ay kalacaksın 1 gününü feda et. Benim aklıma gelen en ayırt edici soru, mesela şirket sana bir iş önerdi sen şirkete "Daha önce buraya giden öğrencilerin iletişim bilgilerini verir misiniz? Onlarla da konuiayım" diye sor. Eğer her iş için mırın kırın ediyosa hiç bulaşma. Dandik şirketler öğrencilerinin iletişim bilgilerin vermez sana çünkü iyi bir iş değilse bunu öğrenmeni istemezler. Ayrıca genellersek (arada istisnalar saymıyorum) büyük şirketler yani 1 wat sezonunda çok öğrenci gönderen şirketleri seçmek daha mantıklı gibi geliyor bana.
Alıntı
Bookmarks