Hayır,Türkiye yi şikayet etsem şimdi haklarımı da bilmiyorum ki.Sonuçta ortada Türkiye de olmayan bir model var ama bir yandan şunu düşünüyorum nerde kaldı bu markanın markalığı?Neden ben bu markayı alıyorum.Hem de sonuçta olay bir lcd ekranda bitiyor,Amerika dan gonderttiremiyor musun sen o ekranı,nerde kaldı senin hp liğin?Türkiye deki servis parasıyla da olmaz diyor üstüne üstlük!Herhangi bir problem olursa dünyada saygınlığı olan bir marka,mutlaka bir çıkış yolu bulunur diye düşünürken olayların gidişatına bak...Dün Amerika hp servis le online destek hattından yazıştım.Eğer garanti kapsamına girmediğini tespit EDERlerse ben makineyi Amerika ya gonderdigimde 700 $ odeyecekmisim.E ben zaten 750 $ a almışım makineyi.Artık cahilliğime mi yanayım o şekilde kulaklığı araya koydum diye ,bunların duyarsızlığına mı sinirleneyim....





Alıntı
Bookmarks