O zaman "Normal fiyat" üzerinden hizmet veren şirketler, argümanını şu şekilde çürütme yoluna gidecektir:
Tezinde "Normal fiyat" ve "Ucuz fiyat" ile programa dahil olan toplam öğrenci sayısının istatistiğini dahil etmemişsin. Yani; eğer ki "Normal fiyat" ile wat'a katılan öğrencilerin sayısı, "Ucuz fiyat" ile gidenlerden çok daha fazla ise "Normal fiyat" ile katılanların mağduriyet oranı çok daha az çıkacaktır.
Örnek vermek gerekirse:
TW'da, programa "Normal fiyat" ile katılan toplam öğrenci sayısı: 1000
TW'da, programa "Ucuz fiyat" ile katılan toplam öğrenci sayısı: 100
Araştırmalarına göre toplam 21 mağduriyet mesajı var;
bunların 14'ü "Normal fiyat" ile gitmiş, 7'si ise "Ucuz fiyat".
Buna göre:
TW'da, "Normal fiyat" ile gidip mağdur olanların oranı: 14/1000 = 0.014
TW'da, "Ucuz fiyat" ile gidip mağdur olanların oranı: 7/100 = 0.07
Sonuç: "Normal fiyat" ile hizmet veren şirketlerin mağdur etme oranı, "Ucuz fiyat" ile hizmet verenlere göre 5 kat daha azdır.
Not: Sayılar gerçekleri yansıtmayıp ihtimal olarak ele alınmıştır.





Alıntı
Bookmarks