O zaman "Normal fiyat" üzerinden hizmet veren þirketler, argümanýný þu þekilde çürütme yoluna gidecektir:
Tezinde "Normal fiyat" ve "Ucuz fiyat" ile programa dahil olan toplam öðrenci sayýsýnýn istatistiðini dahil etmemiþsin. Yani; eðer ki "Normal fiyat" ile wat'a katýlan öðrencilerin sayýsý, "Ucuz fiyat" ile gidenlerden çok daha fazla ise "Normal fiyat" ile katýlanlarýn maðduriyet oraný çok daha az çýkacaktýr.
Örnek vermek gerekirse:
TW'da, programa "Normal fiyat" ile katýlan toplam öðrenci sayýsý: 1000
TW'da, programa "Ucuz fiyat" ile katýlan toplam öðrenci sayýsý: 100
Araþtýrmalarýna göre toplam 21 maðduriyet mesajý var;
bunlarýn 14'ü "Normal fiyat" ile gitmiþ, 7'si ise "Ucuz fiyat".
Buna göre:
TW'da, "Normal fiyat" ile gidip maðdur olanlarýn oraný: 14/1000 = 0.014
TW'da, "Ucuz fiyat" ile gidip maðdur olanlarýn oraný: 7/100 = 0.07
Sonuç: "Normal fiyat" ile hizmet veren þirketlerin maðdur etme oraný, "Ucuz fiyat" ile hizmet verenlere göre 5 kat daha azdýr.
Not: Sayýlar gerçekleri yansýtmayýp ihtimal olarak ele alýnmýþtýr.





Alýntý
Bookmarks