Bunu bende düşÃ¼ndüm ve yorum kısmında ek olarak bu şekilde yorumlanmaması için açıklama da yaptım. Her zaman söylüyorum, birçok kez yazdım, şirket seçim yönergesinde de yazıyor. Sorgulanması gereken fiyatın az yada çok olması değil, ödenecek parayla alınabilecek hizmetin doğru orantılı olup olmadığıdır.
Ek olarak çalışmanın hedefinden sapmaması için "Sponsor" değişkenini göz önünde bulundurmadım. Sponsor firma burada gerçekten önem arzediyor. Bir puanlama ile durumu açıklayacak olursak, 10 üzerinden 9 verdiğimiz bir sponsor ile 10 üzerinden 5 verdiğimiz bir sponsorun fiyatları aynı ise burada biraz durup düşÃ¼nmek gerekiyor ve bu tez ile birlikte yine ortaya çıkıyor ki "Fiyat" gerçekten anlamsız.





					
						
					
				
					
					
					
						
  Alıntı
Bookmarks