Söz konusu kullanıcı hakkında fazla söze gerek yok aslında. Sadece bu konuyla ilgili ilk eleştiri getiren kişi diye uzaklaştırılma diye bir şey söz konusu değil. Bunu bilmeniz yeterli.
Telefon bilgisini istemek rahatsız edici bir konu değil. Bu bilgiler kimsenin göremeyeceği şifreli bir alanda saklanıyor. Yeri geldiğinde kullanıcılara bu numradan ulaşacağız. Örneğin, X firması, hakkında yazılan bir yorum için ilgili kullanıcının bilgilerini istediğinde biz kullanıcıya, X firmasına bu bilgileri vermeden önce ulaşmak isteriz.
Özellikle firmaların bizi defalarca arayıp "şu yorum karalama maksatlıdır lütfen silin, kimin yazdığı belli değil" gibi savunmalarından ve yazıların silinmesi konusunda yaptıkları ricalardan sıkıldık. Teknik bilgilerin bizlerde saklı olması hangi yorumu kimin yazdığı konusunda yeterliliğe sahip değildir.
Sikayetvar.com gibi sektörde önemli bir yeri olan ve kullanıcılarının problemlerini dile getirmesine olanak veren bu sırada da şikayete konu firmaların isimlerini alenen yayınlayan bu tür sitelerin TC kimlik numarası gibi bilgileri istemesinin sebebi budur.
Tehditvari mesajlar konusunda ise düzgün cümleler kurarak belli başlı kelimelerin anlamlarını bir birimize bir takım şeyleri kanıtlamak adına anlatmaya çalışmamızın ve konuyu polemik haline getirmemizin kimseye faydası olmayacaktır. Sadece "bu olursa ben olmam, kimse de olmaz. siz zarar görürsünüz. artık kimden reklam alırsınız bilmem" gibi şeyleri konuşmaya değer görmüyorum.
Firmaların hukuku ön plana çıkararak mağdur ettiği öğrencilerin buradaki yazılarını sildirmesi istenmiyorsa ve daha sağlam bir platform isteniyorsa bu bilgiler şart; ancak iyileştirmeler yapılabilir.





Alıntı
) tehdit dersen, benim size (maddi, manevi) bir zarar vereceğim şeklinde yanlış bir algı oluşur herkeste.. bunu söyleyerek de bana haksızlık etmiş olursun..






Bookmarks