Sonuç: Kaç kere uçağa bindiniz? İzlenimleriniz

Katılımcı sayısı
124. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Hiç binmedim

    31 25,00%
  • 1-2 kez

    12 9,68%
  • 2-5 kez

    14 11,29%
  • 5-10 kez

    19 15,32%
  • 10-15 kez

    13 10,48%
  • 15'ten fazla

    35 28,23%
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 67 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Kaç kere uçağa bindiniz? İzlenimleriniz

  1. #1
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    2.944
    Tecrübe Puanı
    25

    Standart Kaç kere uçağa bindiniz? İzlenimleriniz

    @dinobravo kullanıcı adlı üyemiz böyle bir konu ve anket açmıştı ancak biraz havada kalmış yazdıkları. Konuyu ve anketi işler hale getirebilmek amacıyla affına sığınarak yeni bir konu başlığında yazdıklarını düzenliyorum....

    Uçak tecrübesi olan arkadaşlar kaç kere bindiklerinin yanı sıra, ne tür uçaklara bindiklerini ve izlenimlerini yazarlarsa çok daha faydalı bir konu elde edebiliriz.

    Fiorex..


    @Dinobravo
    Ben ilk defa ucaga binicem arkadaşlar. biraz korkuyorum ve tecrübelilerden yorum bekliyorum. ucak bu sonucta okyanusta düserse yem olurus köpekbalıklarına

  2. #2
    Uzman Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    375
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    ben bi kere almanyaya gidip geldim, bi kere de antepe gidip gelmiştim. türbülans tarzı şeyler eğlenceli oluyolar
    helecan küpü

  3. #3
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Benim de hoşuma gidiyor türbülanslar

  4. #4
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    2.129
    Tecrübe Puanı
    20

    Standart

    20'den fazla.
    Şirket Seçim Yönergesi
    VİZE BİTİŞ TARİHİ VE MAKSİMUM KALMA SÜRESİ


    BİZİM GÜCÜMÜZ YALNIZ KARDEŞİMİZİ YENMEYE YETİYOR!!! AZERBAYCAN 1 - 0 TÜRKİYE

  5. #5
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.300
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Ben de Amerika ve Kıbrıs'a giderken binmiştim. Ama aktarmalarla beraber 8 ayrı uçağa bindim En çok tırstığım, New York'tan Richmond'a giderken ve Ankara'dan Kıbrıs'a gittiklerimdi. Richmond uçağı resmen beşik gibi gitti ama etraftakilere bakıyorm herkes gayet sakin kitap falan okuyor. Sonra ben de dedim heralde normal bişey Kıbrıs'a giderken de hava çok kötüydü, inişte bayağı sarsılmıştık. İndikten sonra bütün uçak alkışlamaya başlamıştı
    2009 Work and Travel (Virginia-North Carolina)
    2010 Work and Travel (Lake George, New York)
    2011 Internship (Germany)
    2012 Internship (???Bratislava)

  6. #6
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Alkışlama olayı bizim Türk milletinde sürekli oluyor,
    ne zaman Antalya'ya insek insanlar alkışlamaya başlıyor

  7. #7
    Deneyimli Watçı
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    205
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    "FlightAware has tracked 45,369 arrivals in the last 24 hours." (FlightAware - Flight Tracker / Flight Status / Flight Tracking) 1 gündde yapılan yaklaşık uçuş sayısı 45,369. Ayda yılda bir kaza haberi alıyoruz ya da almıyoruz.

    Havayolları kaza ve uçuş oranları: Airline accident ratings Tabloda örneğin American Airlines 1985-2009 yılları arasında toplam 20 milyon küsür uçuş yapmış ve sadece 6 kazası var.


    Şimdi direk konuya gelirsek, 20'ye yakın uçtum. Uçağınızın okyanusa düşme ihtimali tabiki de var ancak bu ihtimal milyonlarda 1 ihtimal ile söz konusu.

    Okyanus aşırı uçulan 4 motorlu uçaklar, aslında sadece 2 motorlada uçabilirler, 2 motorlu uçaklarda 1 motorla uçabilirler. Uçakların bir çoğu düz uçuşta otomatik pilot yönetimindedir, çünkü hiç bir kaptan uçağı otomatik pilot kadar verimli kullanamaz. Bir çok uçak ise, sadece otomatik pilot ile iniş ve kalkış kabiliyetine sahiptir. Kaptan sistemi kullanır veya kullanmaz kendi insiyatifidir.

    Spesifik bir soru varsa cevaplarım Maksat gençliğe havacılığı sevdirmek
    Konu 41inciHarami tarafından (20-04-2010 Saat 04:39 PM ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    2.944
    Tecrübe Puanı
    25

    Standart

    uçak ve uçma korkusunda temel nokta aslında uçaklardan çok insanların ta kendisi. Uçaklar konusunda hiçbirşey bilmemek kadar çok şey bilmekde aslında bir yerde uçma korkusunu tetikliyor emin olun.Bu tamamen kişisel olarak hissettiğiniz anlık duyguların önceliklerinden geliyor.
    Uçaklar konusunda hiçbirşey bilmezseniz, kendi hayatınız ile beraber arkanızda bırakacak olduğunuz kişiler için endişelenme duygusu sizi aslında rahat ve olağan bir uçuşun keyfinden sebepsiz yere mahkum bırakıyor zira, hiçbirşey olmayacağı konusunda bir fikriniz yok. Çok fazla şey bildiğinizde ise sistem birşey olacağı beklentisini arttırıyor zira kafanızdaki sistem mekanizması kendince uçağın ne zaman hızlanacağı, ne zaman yavaşlayacağı ne zaman flapların açılacağı neden sağa veya sola yattığı hakkında anlık soru-cevaplar ile bilginizi yoklayarak sizi tedirgin ediyor-ki bu bende vardır.

    Uçaklar hakkında bildiğiniz herşeyi unutun ve baştan uçaklar hakkında doğru ve kesin bilgiler edinmenizi şiddetle öneririm. Özellikle 30 yıl öncesinden başlayarak günüze doğru kronolojik olarka uçaklar ve teknolojik gelişimi gördüğünüzde, güvenlik açısında çok büyük yollar kat edildiğini, havacılık alanında birçok bilinmeyenin çözülerek olası tehlike risklerinin olabildiğince minimize edildiğini göreceksiniz.

    sizin içinizi rahatlamak için;
    - uçakların kanatları vida yada perçin ile imal edilmemiştir.Bilakis kanatların içinde çok ciddi bir yapı strüktürü yer alır ve uçağın asıl bütünlüğünü oluşturan ve bir arada tutan herşey kanatlar ile gövdenin birleştiği noktadadır. Bir uçağın kanadı havada iken asla kırılmaz!
    - kanatlar büyüklüklerinden dolayı esnekdir. Bu yüzden uçarken sallanırlar. Sallanmalarıda hem maddenin doğasından hemde tasarımın gerekliliğindendir zira sallanma kanat üzerindeki bükülme gerilimini absorbe eder. Kanatların sallanma sebebine gelince, havada uçaklar her zaman homojen bir hava katmanı içinde hareket etmezler. Bunu sütlimen deniz ile çırpıntılı deniz olarak hayal edebilirsiniz. Meterolojik ve coğrafik şartlara bağlı olarka zaman zaman hava katmanları arasında hareketler oluşur ve buda rüzgara yada türbülans'a sebebiyet verir. bu yüzden kanatlar sallanarak uçağın gövdesinin bu çalkantıyı doğrudan almasını bir yay gibi engellerler.
    - uçaklar hiçbir zaman bir taş gibi yere düşmezler. yani çizgi filmlerdeki gibi birden havada durup öylece yere düşmezler.
    Elbette havacılıkda birçok kaza olmuştur ancak neticesi ölümle bitmeyen , sağsalim yere inilen hadiselerde aynı oranda tarihe yazılmıştır. Samimi olmak gerekirse milyarsa bir bile ihtimal nihayetinde matematiksel olarak bir değer teşkil eder ve yerden 1 mt bile yukarıda olsanız bu ihtimal hesabının bir parçası olmanıza yeterlidir. Asla kaza olmaz demek yalan olur ama bütün kazalar ölümle sonuçlanır demekte aynı derecede hatadır. Biz sadece insan doğasındaki karamsarlığı örnek alıp kötü tarafını kabulleniyoruz.
    ancak her acil durum kaza ile bitecek demek değildir. Bundan gelceğimiz sonuç öncelikle, uçak motorlarının hepsinin birden arıza yapması ihtimali birkaç milyarda bir ihtimalinden bile azdır. çünkü günümüz motor teknolojisinde bir motorun pallerinin %40'ı hasar almış olsa bile motor çalışmaya devam edecek şekilde yüksek güvenlik ve dayanıklılık standartlarıyla imal edilmektedir. Tüm uçakların süzülme kabiliyeti vardır. Dolayısı ile bütün motorları duran bir uçak planör gibi süzülerek yere emniyetle inebilir. Bunun onlarca örneği vardır.

    Bir uçağın bütüün motorlarının aynı anda durmasının sebebi, insan hatası yada bir daha tekrarına rastlanmayacak bir tesadüfdür. Buna örnek olarak İngiliz havayolarının gece bir volkan püskürmesinin üzeinden geçerken motorlarının külle dolması yüzünden bir süre motorlarının hepsnin devre dışı kalmasını ama temiz havaya çıktıklarında motorların tekrar faal olması ile emniyetli bir şekilde inmesini örnek verebiliriz. Diğer birkaç olayda, yanlış yakıt hesabı yapıldığı için planör gibi süzülerek iniş yapan ile motor değişimi yapıldıktan sonra değişen bir parçanın yerine tam oturmaması yüzünden uçağın farketmeden yakıt kaybetmesi yüzünden yapılan motorsuz inişi örnek verebiliriz. Tüm bunların yıllık toplam uçuşa oranını göz önüne aldığınızda çok çok küçük bir yüzde etmesi yanısıra her olay havacılık'da emniyet açısından alınması gereken yeni bir önlem olarka devreye girer ve bir daha tekrarı yaşanmaz.

    uçaklar asla durduk yere düşmez, bunun için birçok sebebin bir araya gelerek zincirleme bir hatalar dizini oluşturması gerekir. Uçaklarda her sistemin bir yedeği vardır. Dolayısı ile bir sistem arızlandığında pilot diğer sistem ile uçağı emniyetli bir şekilde indirebilir.

    kısacası bir uçağı isteyerek düşürmek çok zordur. Bu nedenle ilk önce kafanızdaki "ihtimal"leri silmenizde büyük fayda var.Elbette bu işin en doğru adresi , profesyonel destek veren bir kuruluşdur. bizler farazi ve kendimizce doğru olan bilgileir iletiyoruz ancak psikolojik bir destek herzaman bizlerden daha faydalı olacaktır.

    sanalpilot.com @hakan737'den alıntıdır.
    Bir uçağın düşmesi için bir çok olasılığın aynı anda ortaya çıkması gerekiyor. Tüm uçaklarda bulunan her mekanizmanın yedeği vardır. Yedek pilot'ta mekanizma olmasa bile bunlara dahildir.

    Şimdi sen bu konuyu açınca bende saydım kaç kere binmişim diye. 18 olmuş. İlk başlarda bende korkuyordum. Garip geliyordu havada olmak. Ama zamanla hepsi geçti.

  9. #9
    Wat Profesörü
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    740
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    Amerikaya gitmeden kesin binerim ama

  10. #10
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    2.944
    Tecrübe Puanı
    25

    Standart

    Ha bu arada ilk bindiğim uçak şu an uçuştan kaldırılan RJ100'dü. Hatta benim bindiğim Konya isimli uçağın 2003 yılında düşmesinden sonra uçak korkum biraz daha artmıştı. THY'nin A330, A340'ları gayet iyi. Güven veriyor, konforlu ve eğlenceli. Delta'nın MD-80'ine binmiştim. Motorların kuyrukta olması nedeniyle " ya bu nasıl uçacak gibi" sorular soruyordum kendime o da geçti. Delta'nın 767-300'leri de çok sesli ve sarsıntılı uçaklardan..

  11. #11
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.300
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Aslında kara yolundan çok daha güvenli ama insan yerden 10 km yukarıdayken ister istemez bir korku oluyor
    2009 Work and Travel (Virginia-North Carolina)
    2010 Work and Travel (Lake George, New York)
    2011 Internship (Germany)
    2012 Internship (???Bratislava)

  12. #12
    Deneyimli Watçı
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Mesajlar
    233
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    memleket amasya, üniversite izmirde olunca insan sürekli binmek zorunda kalıyo amasya-izmir 1000 km otobüsle 15 saat onun dışında yurt dışına bir kez çıktım ama hiçbirinde uçağın modeline falan hiç dikkat etmedim

  13. #13
    Uzman Watçı
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    368
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    hiç binmedim been.ilk binişim de amerika ya giderken olacak.heyecanla bekliyorum :=)

  14. #14
    Profesyonel Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    440
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    geçen sene wata gitmeden önce hiç uçağa binmemiştim ve bu konuyla ilgili bir başlık açmıştım sitede. uçak tecrübesi olan arkadaşlar epey bilgilendirmişti. o günden sonra toplam 5 kere bindim uçağa ve otobüsten daha rahat olduğunu söyleyebilirim. korkacak hiç bir şey de yok

  15. #15
    Araştırmacı Watçı
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    82
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    Kıbrısta okuduğum için istanbul kıbrıs arası bayağı bi uçağa bindim

  16. #16
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Domestik uçuşlardaki uçaklar hiç konforlu değil bence,
    dizlerim sığmıyor ve rahat rahat bir kahve içemiyorum.

  17. #17
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.300
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Alıntı Bellagio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Domestik uçuşlardaki uçaklar hiç konforlu değil bence,
    dizlerim sığmıyor ve rahat rahat bir kahve içemiyorum.
    Acil çıkış kapısını alırsan, yayıla yayıla yaparsın yolculuğu
    2009 Work and Travel (Virginia-North Carolina)
    2010 Work and Travel (Lake George, New York)
    2011 Internship (Germany)
    2012 Internship (???Bratislava)

  18. #18
    Wat Profesörü
    Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Mesajlar
    624
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    yükseklik korkum var..evet hala var..uçaktanda çok korkardım..fakat rahatlığına bi alıştım...şehirlerarası bile uçakla gidiyorum o derece...

    ilk uçağa binişimde 16 yaşındaydım...1 saatlik bi uçuştu...2. seferde dönüşÃ¼ yanlız yaptım...korkulcak bişey yok diyemem...insan yapısı farklı...kimine tribülans sallanan yatak gibi gelir kimi ise en ufak bi seste korkuya kapılır...bence karayolundan daha güvenli....

  19. #19
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    1.088
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    ya bu baslıgı gorunce hep aklıma organıze işler fılmınden bı sahne gelıyo....cemyılmaz şey dıyodu ya fılmde

    A:At'a bindin mi?
    B:bındım
    A:ıyı ozaman tekrar bın
    "20 years from now, you will be more disappointed, by the things you didnt do, than by the ones you did. so explore, dream, discover...'' Mark Twain

  20. #20
    Uzman Watçı
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Yaş
    33
    Mesajlar
    307
    Tecrübe Puanı
    15

    Standart

    ilk uçağa binişim van'dan istanbul'a yaptığımız seyahatti. hiç unutmuyorum annemleydim ve cem uzan'ın istanbul airlines'ı ile uçmuştuk. galiba 9-10 yaşlarındaydım. kalkışta kapıldığım heyecanı ve korkuyu hep hatırlarım daha sonra 4 kere daha uçtum ama onlarda heyecanım çok azdı.

    benim için uçak yolculuğunun her zaman bi ekstrem yönü var deniz otobüsünde dalgaların gemiyi sallaması ne kadar hoşuma gidiyorsa uçağın pistin sonuna kadar ilerleyip sonra birden havalanması da o derece nefis bir şey.

  21. #21
    Deneyimli Watçı
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    238
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    Ben korkmuyorum ucaga bınmeyı cok sevıyorum.hatta oleceksem ucakta oleyım.
    EY NECEFTEKI ALTIN KUBBENIN SAHİBİ.

  22. #22
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    23
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    arkadaşlar,uçakta hangi koltukların kanat üstü olduğunu nasıl anlayabiliriz?
    bu her uçakta değişir ama genel olarak hangi koltuklar kanat üstüne denk geliyor bilen war mı?koltukları ona göre seçeriz kanat üstü olmayacak şekilde

  23. #23
    Forum Yöneticisi
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Mesajlar
    1.236
    Tecrübe Puanı
    10

    Standart

    20 den fazla uçağa bindim.Ama oldum olası bu iç hat seferlerini beğenmemişimdir.Eskiden sudan kahveden para almazlardı.Şimdi izmirden istanbula giderken falan su bile paralı.hiç bişey yiyip içemiyosun.Bide sıkışık oturup dizlerin sığmaması cabası.Sanki eshot gibi (İzmirliler bilir) Ama yurt dışı uçuşlar güzel oluyor.Lufthansayla Almanyaya gidip gelmiştim servis yemekler ve hostesler süperdi.
    ""Let the game begin""

  24. #24
    Acemi Watçı
    Üyelik tarihi
    Apr 2010
    Mesajlar
    32
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı River Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar,uçakta hangi koltukların kanat üstü olduğunu nasıl anlayabiliriz?
    bu her uçakta değişir ama genel olarak hangi koltuklar kanat üstüne denk geliyor bilen war mı?koltukları ona göre seçeriz kanat üstü olmayacak şekilde
    ufak uçaklarda 14-15 büyüklerde 40lı numaralara denk geliyordu sanırsam tabi her havayolu şirketinde farklı olur muhtemelen. hos gerçi online check in yaparken görüyorsun neresi kanat üstü oluyor. ama bence kanattan ziyade çıkış kapısına yakın yerlere oturmak uçaktan erken çıkıp pasaport sırasında saatlerce beklememek açısından daha mantıklı

  25. #25
    Üstad
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    1.823
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Alıntı Amadeus35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 den fazla uçağa bindim.Ama oldum olası bu iç hat seferlerini beğenmemişimdir.Eskiden sudan kahveden para almazlardı.Şimdi izmirden istanbula giderken falan su bile paralı.hiç bişey yiyip içemiyosun.Bide sıkışık oturup dizlerin sığmaması cabası.Sanki eshot gibi (İzmirliler bilir) Ama yurt dışı uçuşlar güzel oluyor.Lufthansayla Almanyaya gidip gelmiştim servis yemekler ve hostesler süperdi.
    Bu tamamen bir management strategy,
    Bunun özünde yöneticiler masraf oluşturabilecek tüm ekstraları kısıyorlar
    ve sonuç olarak 20 tl'ye kadar bilet alıyorsun

  26. #26
    Hayalperest Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    10
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı ayhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acil çıkış kapısını alırsan, yayıla yayıla yaparsın yolculuğu
    Kesinlikle! Daimi tercihim acil çıkış kapıları koltukları. Hem suya inersen direk kurtulursun

  27. #27
    Hayalperest Watçı
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Mesajlar
    10
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı sucre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bu baslıgı gorunce hep aklıma organıze işler fılmınden bı sahne gelıyo....cemyılmaz şey dıyodu ya fılmde

    A:At'a bindin mi?
    B:bındım
    A:ıyı ozaman tekrar bın
    2005 yılındaki fix repliğimiz

    bu arada düzeltme: "bidaaa binn" olacak

  28. #28
    Deneyimli Watçı
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    238
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    Pencere kenarı guzel oluyor sehrı yukarından gormek cok guzel bır duygu.
    EY NECEFTEKI ALTIN KUBBENIN SAHİBİ.

  29. #29
    Efsane Watçı
    Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar
    1.280
    Tecrübe Puanı
    17

    Standart

    Sehir ici ucunca ilk once cikis kapisi olmasina ozen gosteriyorum. Diger koltuklardan neredeyse 2 kat fazla koltuk arasi var. Ayaklarini uzat keyfine bak. Business ucuyo gibi

    Thy yurtici ucuslarinda yiyecek/icecek ucretsiz oluyor. Sandvic, kek, salata falan.

    Onur air'de su bile paraliydi. Ilk zamanlar anons yapilmisti (Musterilerimizden gelen yogun istek uzerine ucretli yiyecek servisimiz baslamistir diye). Yiyecekler ucretli olsun diye cok israr ettik te allahim ya.

    Atlas veya onurair'in ucaklari thy ye gore ufak ve biraz daha eski. Koltuk aralarida daha ufak, rahat edemiyorsunuz.

    Yurtdisi sadece thy ile gecen sene ist-ny-ist arasi uctum. Koltuk arasi, hizmet, yiyecek servisi, hostes, rahatlik bakimindan bence dunyanin en iyi firmasi. (Gerci baska firmalarla ucmadim ama 5 uzerinden 5 ). 11 saatlik yol cok guzel gecti.
    Sometimes memories can kill...

  30. #30
    Wat Profesörü
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    625
    Tecrübe Puanı
    16

    Standart

    100 civarinda 10-12 firma ile yurtici ve yurtdisi ucus yaptim. Ama sanirim hicbiri son THY ile yaptigim istanbul-chicago ve new york-istanbul ucuslari kadar keyifli ve konforlu degildi
    Somethings never changes..

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Uçağa el sallayanlar
    Konu Sahibi neo-kimyager Forum Work and Travel Hikayeleri
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 10-07-2009, 07:46 PM
  2. uçağa ilaç sokabilirmiyiz
    Konu Sahibi bahaya Forum Soru-Cevap Alanı (Yardım Masası)
    Cevap: 15
    Son Mesaj : 12-06-2009, 02:32 AM
  3. iki kere üst üste isim soruşturması
    Konu Sahibi turist17 Forum Vize ve Pasaport Süreci
    Cevap: 40
    Son Mesaj : 03-06-2009, 08:45 PM
  4. 2 kere red aldıktn sonra 3ünde ihtimal nedir size
    Konu Sahibi brunette11 Forum Vize ve Pasaport Süreci
    Cevap: 103
    Son Mesaj : 20-05-2009, 06:29 PM

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •